2007. október 20., szombat

Kulononsen ugy nehez egyedul, hogy tudom, otthon mar nagyon var vissza a ferfi, akit szeretek. Az ido amugy most jo. Szep oszunk van.
Az angolom messze nem fejlodik ugy, ahogy en azt vartam. A kovetkezoket tudom irni:
Reading: Tovabbra is olvasok angolul, sikerult szinten tartani. (Ez jo.)
Writing: Ezt nem gyakoroltam, tovabbra sem tudok irni.
Speaking: Kisse gyorsabban, de ugyanugy hibatol hemzsegve beszelek. Tavol allok attol, hogy ugy tudjam kifejezni magam, ahogy szeretnem. A szokincsem alig nehany szoval bovult, azok foleg a munkamhoz kapcsolodnak.
Listening: Ez fejlodott a legtobbet. Eleinte minden 3-4. vendeget ertettem csak meg, most ez mar feljott a minden masfeledikre. A filmeket felirat nelkul nezem mar, mert olvasni is meg a hallott szovegre is figyelni nem megy. Nem ertek mindent, de jobb, elvezhetobb igy. Szoktam kvizmusorokat is nezni, azokbol alig ertek valamit. Pl a leggyengebb lancszemben tul gyorsan beszelnek ahhoz, hogy ertsem. Plane, ha nehez a kerdes. Neha azert kiszurom, mirol van szo.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Encok!

Mindig orulok, ha irsz valamit. Mar "regebben" jartam errefele, igy vidamsaggal toltott a 2 uj bejegyzesed. :-)
Nem emlekszem pontosan, mi a programod, de most 5 het utan hazajossz. Utana vissza UK-be a suliba? Vagy hogy is van ez? Bocs, a memoriam mar nem a regi. :-))
Minden jot! Kitartas!!!

Udv: Csabi

bogdanovits írta...

írj egy egy blogbejegyzést angolul. Azzal már gyakoroltad is+színesebb is.
András

Encók írta...

Ha most hazamennek, nem lenne erom ujra repulore ulni. Most vasarnap utazom Londonba es 4 hetet toltok majd ott.
Angolul nem irok bejegyzest, mert ez a blog nem arra van, hogy hulyet csinaljak magambol. ;)Jarok majd meg tanarhoz, azzal majd fejlesztem ezt a keszseget is.