2007. november 5., hétfő

London

Eltoltottem az elso egy hetemet Londonban.

Sokkal jobban erzem itt magam, mint a szigeten. Egyreszt eddig senki nem bunko, masreszt van elet es nem unatkozom. Tovabbra is egyedul toltom a napjaim, nem vagyok az a konnyen baratkozo tipus. Ez kulonosebben nem zavar, megszoktam, hogy a korombeliek ritkan erdeklodnek azok utan a dolgok utan, ami engem erdekel. Mivel este 5-kor zarnak a muzeumok, tanitasi napokon nem nagyon jutok el megnezni, inkabb hetvegen megyek, de akkor iskolai program is van. Most vasarnap peldaul egy buszos kirandulas lett volna, de elmaradt, mert a sofor lebetegedett, es a ceg nem tudott masikat kuldeni. Szerencsere jovo heten potoljuk.

Itt is hideg van. A hazineni este fut 8-10-ig, mert hat a futes draga. A suliban sincs futes. Szoval kabatban vagyok egesz nap. Ez a fazos resze Anglianak nem igazan tetszik. Remelem otthon jo meleg lakas fog majd varni. Ha nem, akkor gyorsan sutok majd tokot, vagy ilyesmi. :)

A hazineni eleg furcsa. A lakasban a konyha kiveteleve mindenhol padloszonyeg van. Meg a furdoszobaban is! A cipomet le kell vennem meg a lepcsohazban, es ott vehetem csak fel. Ugyanakkor a lakas mocskos. Mosni nem moshatok, nem fozhetek (ezt tudtam elore), igazabol semmit nem csinalhatok, igy igyekszem a leheto legkevesebb idot tolteni ott. Reggel 8-kor eljovok, es este 7-8 korul megyek haza. Sokat gyalogolok a varosban, es elegge elfaradok estere.

Az angoloraim kisse unalmasak. Eddig egy (nekem) uj nyelvtan volt, meg szavak, amik ujak. De az ismetles sosem art, ugye. Egyebkent az iskolaban a latin-amerikaiak es a tavol keletiek erosen felulreprezentaltak. Europai alig van. De legalabb nem tudom gyakorolni a magyart.

Nincsenek megjegyzések: