2007. augusztus 25., szombat

Ez-az

Azzal kezdem, ami a valaszombol lemaradt. A tevet nem tetetem vissza, mert sokkal ertelmesebben is ki tudom hasznalni a helyet. Otthon sem voltam nagy tevenezo, most se hianyzik a szobamba. A radio inkabb, de 2 honapra nem veszek. Tevet egyebkent este 11-ig nezhetunk a "staffroom"-ban, bar inkabb a filmeket preferaljuk.
A napsuteses orak szama es hangulatom kozt (azonnal haza akarok menni kontra nem is olyan rossz itt) szoros osszefugges van. Ma peldaul jo ido van (22 fok) es a hangulatom is teljesen mas, mint a legutobbi bejegyzesemkor volt. (Meg akkor is, ha egesz nap be vagyok zarva, mert recepcioznom kell delutan.)
Pillanatnyilag 2 jovokepet latok magam elott. Az egyik az, hogy szepen hazamegyek, tanulok valamit, aztan meglatjuk mi lesz, a munkahelyem elvileg visszavar... Ez abban az esetben el, ha Krisztian ugy dont, folytassuk egyutt az eletunket. Rosszabb esetben akkor is, ha nem igy dont.
A masik ut Ausztralia fele vezet nagy kiterovel. Egyelore nem eleg jo az angolom ahhoz, hogy egybol arrafele vegyem az iranyt. Meg hasznalhato szakma sincs a kezemben. Szoval ahhoz, hogy kijussak, vissza kell majd jonnom Angliaba. Nem ide, mert ezekkel az emberekkel nem akarok ujra dolgozni, meg kicsi is, es nekem egy nagyvaros kell majd, ahol lehet nyelvet is tanulni iskolarendszerben, es a munkahelyem nem idenyjellegu. Penz kell es nyelvtudas. Akkor ki lehet menni tanulni. Szakmat. MODL-osat. Nezegettem a listat. A Pastry Cook jol hangzik. Aztan a tanulo evekben meg mindig eldonthetem, kint maradok-e.
Van meg idom toprengeni, egyelore csak vizsgalgatom a lehetosegeket. Dontes nincs meg semmirol.
Ha valaki tud harmaik utat, szoljon. :)
Erdekes, hogy anyam es a batyam a fele probal terelgetni, hogy ne menjek haza...
Csabi, orulok, hogy megjott a prospektuscsomagod. Hogy tetszik Adelaide az alapjan?
Cak hogy valami jo elmenyt is irjak a munkahelyemmel kapcsolatban. Volt itt egy hazaspar Londonbol majdnem 3 hetig. Tavozaskor nem borravalot, hanem egy nevjegykartyat kaptam toluk azzal, hogy mikor ott leszek, hivjam majd fel oket, es kicsit elkalauzolnak majd a varosban. Ennek jobban orultem, mint a penznek. Elni is fogok a lehetoseggel. Kedves emberek, beszelgettunk kicsit. Nagyon elveztek itt a csendet es nyugalmat.
Ui.: a kepekrol nem feledkeztem meg, a yahoonak meg mindig nem sikerult migralnia a masik szolgaltatohoz. Amint megvan, kozzeteszem a linket.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudtam, hogy anyu is abba az iranyba befolyasol, hogy ne menj haza. Azt hittem hianyzol neki. A batyad meg szerintem azert mondja amit, mert nem lat tul fenyes jövöt elötted. Ugy erzi, szivesen csatlakozna hozzad ujra, hatha egyutt valahol el tudnatok erni valamit, talan egy normalis eletet.

Névtelen írta...

Szerintem gyujts egy kis penzt Angliaban, és utana gyere Au-ba tanulni valamit. Diakmelo itt is van, mosogatni vagy pincerkedni siman tudsz, es az nem rossz penz. Tudsz tarsberletbe is menni a sulistarsakkal, olcsobb is, es ugye az angolodnak is jot tesz. Bar szerintem az angolod egy itteni sulihoz boven jo. En is a pastry cookot valasztottam, majd beszamolok, ha erdekel. :)
zs.

Encók írta...

Kedves Zs. Persze, hogy erdekel! Mi az hogy... Kerlek irj mail az encok kukac enternet pont hu cimre.
Halas koszonetem.
Encok

Névtelen írta...

Szia,

Küldtem mailt a megadott címre. :)
zs.

Névtelen írta...

Szia Encok!

Meg nem volt idom jol atnezni a dolgokat (prosikat). A CD-n a filmeket megneztuk, majd meg megnezem 1-2-szer. Hogy jobban ertsem. :-)
A prospektusok kesobb. Mostanaban tobb melom van a munkahelyen, meg mas egyeb hetvegen, itthon. :-)

Minden jot Neked!

Csabi