2007. május 26., szombat

Megerkeztem

12 ora volt az utazas, de itt vagyok. Egy konyvtar internetet hasznalom.
Az elso nap felen vagyok tul. Szerencsere eleg sok az angol es viszonylag keves a kulfoldi, magyar nincs is a csapatban. Szoval muszaj a nyelvet hasznalnom. Ekezetek nem lesznek, mert ezen a billenyuzeten nincs, es yz cserek is elofordulhatnak majd, ezert elore is elnezest kerek.
Na szoval. Londonon csak athaladtam, nem tetszett. A videk viszont gyonyoru. A sziget, ahol vagyok, meg meg szebb. Valami csoda. Az emberek viszonylag erthetoen beszelnek, de azert meg szoknom kell.
A szallodaban reggel es este dolgozom. Valoszinuleg nem is minden nap. Eddig meg vagyok elegedve a dolgokkal, remelem a tulajok is velem. Egy ici-pici hazikoban van a szallasom, egyedul, wc, furdo egy ket epulettel odebb.
Irtam, hogy ha bevalik a kozvetito ceg, akkor irok majd bovebben is. szoval az euwork-kel jottem ki. 300£ a kozvetitesi dij, de nem egesz ket het telt el a jelentkezesem es a kiutazas kozott. Az, hogy itt dolgozhassam, kb 180k HUF/ba kerult. (A kozvetites dija, es a kiutazas koltsege.)
A batyamtol kaptam egy angol telefont, de a szolgaltato nem elerheto a szigeten, igy ki kellett kodoltatnom a telcsit es uj simkartyat vennem. Majd megirom a szamot is, de elobb fel kell toltemen, es irni egy sms-t magamnak. Rajta van a szam a csomagon, de nem tudom, kulfoldrol hogy kell hivni.
Nem fogom tul gyakran frissiteni a blogot, mert draga. :( De azert igyekszem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajra Eniko!
Eddig nagyon ugyesen megoldottad.
Szoritok Neked. 3o)

Josy