2007. május 21., hétfő

Már csak pár nap

Kicsit pörgősek most a napjaim. Egyenruhát kell(ett) vennem. A munkához előírás a térdig érő fekete szoknya, a fehér blúz és a fekete cipő. Fehér blúzom van kb 2, fekete szoknya egy sem, olyan fekete cipő, amiben végig tudok egy napot rohangálni szintén nem volt. Szóval be kellett vásárolnom. Fekete cipőt gyorsan vettem kettőt. Elég kényelmesek, bár mint minden cipő, ezek is törik még a sarkam. Ez ragtapasszal orvosolható, illetve megelőzhető. Fekete szoknyát is beszereztem már kettőt. Az egyiket egy munkaruházati boltban horribilis összegért. Ráadásul a minősége sem az a hűde jó. Blúz szerencsére nem volt a méretemben. A másik szoknyát és a blúzokat használt ruha boltokban vettem. Jobb minőség, és filléres ár. Soha nem szoktam használt ruhát venni, de egyrészt most rákényszerültem, másrészt vannak olyan boltok, ahol szívesen vásároltam, de volt olyan is, ahonnan kifordultam. Szóval az egyenruha nagyjából letudva. Mondjuk elférne még egy szoknya és két blúz. A reptértől megvettem a buszjegyemet Portsmouth-ig. Először vonattal akartam utazni, de ez olcsóbb is és kevesebbszer kell átszállni. Onnan már komppal és vonattal megyek tovább. Nem egy egyszerű menet :-)
Voltam ma bent a volt munkahelyemen, kérdezgették mikor megyek, aztán elcsodálkoztak, mikor mondtam, hogy pénteken. Nagyon közel van. És még annyi, de annyi tennivalóm van addig. Ki sem látszom belőle. Amit kiviszek magammal, az már nagyjából megvan. Viszont a lakásban még egy csomó pakolnivaló vár rám. Megnézetem a szemem mielőtt megyek, nehogy ott kelljen új szemüveg. Az ADSL-t leköttetem a szüleimhez, ahhoz kellenek még cuccok, a gépen rendet kell tenni, mert az is megy a szüleimhez, próbapakolást kell végeznem, a postámat át kell irányítanom a barátnőm címére és sokminden, ami most nem jut eszembe. Amit itthon felejtek, azt meg majd utánam küldik. Jaj, majdnem elfelejtettem ebben a szállodában fogok dolgozni.
Nagyon várom már. Kicsit félek, de inkább egy várakozással teli izgalom van bennem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Encók!

Hú, pörögnek az események, a péntek már tényleg itt van. :-)
A képen jól néz ki a szálloda, remélem jó dolgod lesz ott. Kitartás!!!
Sok sikert!

Csabi

krisz írta...

Sok sikert az úthoz és a szállóhoz, remélem tényleg turbóz rajtad annyit a hely, hogy legközeleb már akadály nélkül veszed az angol vizsgát. szurkolunk!