2007. szeptember 7., péntek

kirandultam

Nem is hiszem el, de jo ido van! Ezt kihasznalva a szabadnapomat a szabadban toltotem, es megmasztam a kozeli dombokat. Mindjart az elejen sikerult egy olyan osvenyre tevednem, ami nem is osveny volt, es csak gyokerekbe-fakba kapaszkodva tudtam felmaszni. Amikor meglattam a kijelolt osvenyt a teton, akkor kicsit szidtam magam, de hat vegulis felertem. Egy masik emelkedon meg kis Vuk modszertet valasztottam, es hattal mentem felfele, mert az ugy konnyebb volt, meg egyebkent is szebb kilatas nyilt lefele. :) Keszitettem kepeket is, igyekszem minel elobb megosztani. Valamiert az oldal csak az elso 3 megosztott konyvtarat mutatja, pedig mar vagy 6 konyvtar kellene, hogy lathato legyen... Majd rajovok a nyitjara ennek is, es akkor lathatjatok ti is a kepeket. Barmennyit panaszkodtam is, azt soha nem allitottam, hogy ne lenne szep a kornyek. Majd latjatok ti is. :) Arra rajottem, hogy nekem a tenger kozelsege nem jelent tul sokat. Most se a tengerpartra mentem ugye... A szarazfoldet jobban szeretem. Dimbek-dombok, szantofoldek... Nyulak szaladgalnak el az ember elol, lattam rokat is. A lovak is szabadon voltak, csak szegeny tehenek nem. Rengeteg barna nyuszit lattam, miota itt vagyok. Nem tudom, hogy ezek uregi vagy mezei nyulak-e. Volt koztuk most egy kis hulye. 4 nyul volt egy kupacban, ketto jobbra futott el, ketto balra, aztan az egyik balos meggondolta magat es megis inkabb jobbra fordult. Vicces volt. Emberrel nem sokkal talalkoztam, mig fent voltam. Mondjuk nem is banom. Szeretek egyedul, vagy az altalam megvalasztott nagyon keves szamu emberrel kirandulni. Lassu vagyok ugyanis. Es nem szeretem azokat a szemrehanyu pillantasokat, amikkel korabban tapasztaltabb turazok illettek, miszerint miattam nem tudnak haladni. Akikkel talalkoztam azokkal viszont nagyokat koszontunk egymasnak. Itt igy szokas. Volt par kutyasetaltato, meg par madarnezegeto. Aki csak ugy setalgatott, mint en, olyan talan csak egy volt meg. Mikor mar jottem hazafele, ereztem, hogy remegnak a labaim a faradtsagtol. Meg is kellett allnom gyakran a lejtokon. Azert hazaertem epsegben. :) Es masnap alig volt izomlazam! Lehet, hogy egyben le is dolgoztam? :)

Tegnap gondoltam egy nagyot, es mivel par napja kiderult, hogy az a kinai, amirol azt hittuk, bezart, megis nyitva van, csak este 5-kor nyit, szoval unva a hetente ismetlodo menut, tegnap kinait vacsoraztam. Az adag akkora, hogy meg ma delben is azt ettem. Finom volt. Kicsit maskepp keszitik a kajakat, mint otthon, de erre szamitottam, mert a kinaiak mindig kicsit annak az orszagnak a szaja izehez igazitjak a kajakat, amiben eppen elnek.

A nyelvsulitol jovo het elejere varom a visszajelzest, hogy vettek a jelentkezesemet. Kicsit utanaolvastam a szallasoknak, es elkepedtem, mert azt irjak, hogy aki csak B&B-t vesz iganybe, azt a csaladok nem nagyon engedik, meg mikrot hasznalni sem, max egy teat csinalhatnak maguknak. Szamomra ez nagyon durvanak hangzik. Persze B&B-rol biztos lehet felpanziora valtani. Majd meglatjuk. Egyelore jojjon meg a level, hogy vettek a jelentkezest, es minden ok.

Es a fenykepek. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szep a taj!!!
:-)

Csabi