2007. szeptember 28., péntek

Lengyeljeink II.

Erdekes fordulat allt be. Mult penteken a lengyeljeink szabadnapjan a szlovak lany kapott egy sms-t toluk. Az allt benne, hogy uton vannak Lengyelorszagba, hagytak egy levelet a szobaban, azt adja oda a fonoknek. Szoval se szo, se beszed leleptek. En azon csodalkoztam, mikor elozo vasarnap visszajottek, mert azt hittem, azert sietnek annyira, hogy elerjenek egy repulot.
Valoszinunek tartjuk, hogy nem haza mentek, hanem csak egy masik varosba, ahol a lanynak rokonai vannak. Amellet, hogy minket sz..ban hagytak, az oket ajanlokra sem vetettek tul jo fenyt. Ezek utan szombaton becsongetett egy parocska, hogy munkat keresnek. Lengyelek. Es JOL DOLGOZNAK. Nem is 21 eves anyuka kis kedvencei. Mindketten vegzett geologusok, akik otthon kb. eheznenek a fizetesukbol, hat inkabb ide jottek mosogatni, felszolgalni, takaritani. Nagyon kedvesek es beszelnek angoulul is. Nem laknak itt, mert van egy kis berelt szobajuk a varosban. Hurra, vegre jo a tarsasag. :)
En hetfon koltozom. Mivel a szlovak lany hazamegy (kezdodik az egyetem), bekoltozom az o szobajaba. Ez nekem azert jo, mert ott van rendes futes, a hazianak meg azert, mert nem fogom a villanymelegitot hasznalni. Nagyobb is, van asztal, meg szek, meg TV is. Es van neki hely is. :) Nem olyan szepen dekoralt, mint az enyem, de melegebb, csendesebb, nagyobb. Szoval minosegi csere lesz ez is. A vasarnap delelottomet a mostani szobam takaritasaval fogom tolteni. Kivetelesen szabad vagyok vasarnap delelott. Utana viszont a szerdai szabadnapom fel napra merseklodik, mert este dolgoznom kell. :( A masik pincernonek is dolgoznia kell az o elvileg szabad estejen. Azzal, hogy 2. szamu lengyel parocskank lelepett egyebkent is tobb lett a munkam. Eddig ok pakoltak el a tiszta agynemut es torolkozot hetente 2x, de ez most mar az en munkam. Alkalmankent plusz fel ora. Raadasul egyedul leszek ket reggel is hetente, es az egesz takaritast, amit ketten szoktunk csinalni, most majd ujra egyedul kell. Ez szinten alkalmankent kb 1 oraval tobb munka. Ez van. Meg negy het es vege.
A nyelvsulimak irtam, hogy mi van mar, mikor jon a szallasinfo, meg mikor kapom a szamlat, es ha Mo-ra kuldtek, akkor kuldjek mar meg ide is. Erre irtak vissza, hogy kuldik, amint tudjak. Vagyis meg nem talaltak befogado csaladot. Lehet, hogy kisse a bogyukben vagyok, de hat en szeretem, ha a dolgok idoben el vannak intezve, es szeretnem mar terkepen azt nezegetni, hogy hogy jutok majd a szallasra, meg a szallasrol a suliba. Kivancsi vagyok, milyen lesz.
Nagyon mennek mar haza.

Nincsenek megjegyzések: