2007. június 9., szombat

Lecso es macska

Tegnap furcsa napom volt. A delelotti melo alatt egy csomo mindent elejtettem, kiontottem stb. Takarithattam egy csomot magam utan. Szoval ugy dontottem, nem veszek eles kest a kezembe es elhalasztottam a lecso fozest. Inkabb aludtam egyet. Estere kicsit ugyesebb is lettem. :) Egesz nap nem ettem, nem ittam szinte semmit, este viszont ugy bekajaltam, hogy alig tudtam levegot venni. Ezen viszont csak egy kiados gyaloglas segit. Igy este munka es vacsi utan elindultam felfedezni a falut, ahol lakom. Megtalaltam a masik templomot, amirol olvastam mar, korulneztem, de ezuttal nem vittem fenykepezot, igy nem csinaltam kepeket, es magaba a templomba sem mentem be. Az angolok (legalabbis itt) meg mindig a templomkertbe temetkeznek. Az oreg templom mellett nem voltak friss sirok, de itt igen. Miutan a templomot koruljartam, mentem tovabb, mig el nem ertem a falu veget jelzo masik viragladat. Itt visszafordultam, elindultam ugyanazon az uton vissza. Egy elagazasnal masfele mentem, ahol nagy oromomre ket macskat is lattam. Eddigi tapasztalataim szerint itt nincs nagy divatja a macskaknak. Az egyik fekete volt, a masik tarka, de azt nem igen lattam. A fekete viszont engedte magat simogatni. Nagyon jo volt ujra macskat erinteni. Nem volt olyan selymes a szore, mint amilyen Reggelie volt, de ugy nyujtotta a fejet a kezem ala, ahogy csak egy macska tudja. Miutan a cica megunta a cirogatast, mentem tovabb. Jo haromegyed orat maszkaltam, mielott hazaertem. Egyreszt ennyi kellett, hogy kapjak ujra rendesen levegot, masreszt ennyi ido alatt bejartam teljesen a falut.
Ma reggel fel 5-kor vidaman ebredtem, es tudtam, hogy ez egy jo nap lesz. Koran mentem munkaba, mert tegnaprol volt meg nemi rom, amit el akartam takaritani magam utan. Aztan letudtuk a reggeli muszakot, megfoztem a lecsot, es most itt vagyok.
Ennyi tortent velem az elmult masfel napban. :)

Nincsenek megjegyzések: