2007. június 20., szerda

A mosoly ara es egyebek

A mosolynak ara van. Meg a kedvessegnek is. Ezt itt tip-nek nevezik, otthon borravalonak. Az elmult harom es fel het alatt egy heti fizetesemnek megfelelo osszeget mosolyogtam ossze. Szoval valoszinuleg szeretnek a vendegek. Probalnak beszelgetni is velem, es mostmar viszonylag gyakran ertem, mit mondanak, a valaszolgatassal meg gondok vannak. Persze nem mindenkit ertek meg, es sokszor nem ertem egy-egy mondat, vicc hatteret, amin ok nevetnek. Kulturalis kulonbsegek vannak. Meg jo eros akcentusom, mert fel mondat utan kerdezik, honnan jottem. :)
Kicsit csapongani fogok, mert megint irtam magamnak emlekeztetoket, es azt olvasva megyek temarol temara.
Szoval kicsit a szallodarol. A kaja heti periodusokban ismetlodik. Ez egyben azt is jelenti, hogy bar a szakacs jol foz, kezd unalmassa valni. Az angolok levesei egyebkent erosen hasonlitanak a fozelekeinkre. Mind allagban, mind funkcioban. Ez alol persze vannak kivetelek. A paradicsimleves peldaul majdnem pont olyan, mint otthon, a kulonbseg, hogy itt nem tesznek bele tesztat. Egyik levesbe sem.
Eddig nem lattam senkit nagyban kekszet majszolni, magamat leszamitva. En viszont minden nap eszegetek kekszet. Nagyon szeretem az angol vajas kekszeket. Nalunk nincs delutani tea (a szallodaban), igy arrol nem tudok irni, de a boltok tele vannak teasutemennyel, szoval valoszinuleg divat meg mindig.
Irtam multkor, hogy ellentetben a helyiekkel, en azert jol fel szoktam oltozni. Azert az is latszik, hogy kozel a tenger, mert a kezem (csuklotol lefele) mar barnult kicsit. Vicces latni, meddig er a pulcsim. :)
Az elmult harom het alapvetoen jol telt. Ugy jottem ki, higy van szallasom, munkam, a kajam biztositva. Megsem az igazi. Hangulatvaltozasaim vannak, es kabe ketnaponta haza akarok menni. Nem fogok persze, hiszen amit elvallaltam, azt vegigcsinalom, de lehet, hogy oktober vegen nem maradok tovabb. Korai meg ezt eldontenem. Ha ma kellene dontenem, azt mondanam, egyedul nem fogok kimenni Ausztraliaba. Ez is valtozhat meg. Nem akarok elhamarkodott donteseket hozni.
Ha van valami, ami erdelek titeket, akkor a kommenetben lehet am felvetni, hogy irjak rola. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem a betyadnak is vannak hasonlo hangulatvaltozasi neha. Tudod, annak akitöl az angol telefont kaptad. Nem egyszeru az elet egyedul, tavol otthonrol.

Névtelen írta...

Szia Encók!
Abszolút egyetértek az "egyedül ne menjünk messzire" dologgal. Asszem én sem mértem fel kellőképpen egy társ hiányának a (lelki) buktatóit. Kitartás amúgy, nagyon jól csinálod ezt az angliai dolgot! :-)
Üdv/
Márti

Névtelen írta...

Szia Encok!

En is csatlakozom Martihoz. :-) En nem probalnam meg egyedul (vagy megis), de hat nekem van felesegem, konnyen beszelek. Nehez ugy, marmint egyedul. Nincs kivel megoszd a banatod - oromod. :-) Martin is csodalkoztam, hogy igy nekivagott, egyedul. Batrak vagytok!
Hogy mirol irj, nem tudom. Majd gondolkodom. :-)
Valaki egyszer azt mondta, hogy az elso harom honapon kell tuljutni, onnan konyebb mar. Bird ki ezt a 3 honapot! :-)
Sok sikert!

Csabi