2007. június 7., csütörtök

Ujra itt

Voltam a botanikus kertben. Nagyon szep volt. Kinn toltottem legalabb 4 orat, plusz 40-40 perc seta oda-vissza. Idejet sem tudom, mikor voltam ennyit a szabadban egyszerre. :) Nagyon szep idom volt. Sapit nem vittem, a homlokom es az orrom meg is egett, szoval legkozelebb viszem.

Fenykepek a photos.yahoo.com/pdupli alatt. Egyelore a botanikus kertrol es Bonchurchrol vannak fenn kepek. Ez utobbirol kevesebb. A szomszed falurol, ahova majdnem naponta jarok, egyelore nem tudtam feltolteni. Ez a gep, valamiert nem engedi. Hetfon elmentem egy hmmm, koros templomot meglatogatni. 1070-ben epult. Kb 30 fo befogadasara kepes, es most is aktivan hasznaljak, nagyon szep allapotban van. Errol is lesznek kepek, de nem akarom a tulajt 10 kepenkent zaklatni, hogy letoltenem a oket. Sajnos itt a konyvtarban megsem tudom megoldani.

Hianyoznak az otthoni izek. Krisztiannak hala, hoztam magammal leveskockat, es egyszer mar ettem is belole. Holnap pedig lecsot fogok fozni. Nem lesz teljesen az igazi, mert itt nincs olyan paprika, mint otthon, meg a kolbasz sem az igazi, de azert megiscsak lecso lesz. :) Vettem egy kis uveg edenyket tetovel, fozesre meg hasznalhatom a konyhai dolgokat. Erosen gondolkodom rajta, hogy kuldetek magam utan fuszerpaprikat... :)

Sajnos az angollal vannak gondjaim. Nem tudom ugy kifejezni magam, ahogy szeretnem. Mondjuk ez nem ujdonsag, de most hosszutavon szembesulok a problemaval. A masik, hogy a helyiek gyorsan beszelnek, es keveset ertek belole. A tv-t jobban ertem sokszor. Sokat csevegnek es viccelnek az itteniek, de en nem ertem oket. :( Remelem ez idovel javulni fog, es hogy a javulas rohamos lesz.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.