2007. június 15., péntek

Ma reggel black pudding is volt a meleg reggeli kozott. Ez sult malacvert takar fuszerekkel es rizzsel. A veres hurkahoz nagyon hasonlo dolog. Csak itt nem toltik belbe, hanem egy sutoformaban sutik meg. Nekem kicsit fuszeres volt. A vendegek koreben viszont eleg nagy nepszerusegnek orvendett. Szoval kijelenthetem, hogy az angolok veresszajuak. :)
Tegnap megkaptam vegre a fonokomtol minden papirt, ami az itteni munkavallalasi engedely megkeresehez (regisztracio csak) kell. Fenykepet elfelejtettem hozni magammal, a fonokom nyomtatott ki ket kepet. Hat nem valami nagy minoseg, de remelem el fogjak fogadni. Itt a faluban nincs lehetoseg igazolvanykep keszitesere.
Tegnap is, ma is esett az eso, sot tegnapelott is volt egy kis zuhe. Szerencsre csak rovid ideig esett. Nekem meg azert volt szerencsem, mert csak a tetoablakomat nyitom, es eddig mindig sikerult meg idoben bezarni, nem azott el az agyam. :)

Nincsenek megjegyzések: