2007. június 13., szerda

Tapasztalatok

Most nem felejtettem el kis cimszvas emlekeztetot irni magamnak arrol, hogy mit is irjak a blogba. :)
Vasarnap ismet szabadnapot kaptam, de mivel ezt csak szombat este kozoltek velem, nem igazan volt lehetosegem megtervezni, hogy mit is fogok csinalni. Elmentem hat a masik kozeli faluba, ami azert annyira nincs kozel, hogy gyalog menjek. Szoval buszra szalltam es irany Shanklin. Jokor ertem a megalloba, csak kb 10 percet kellett varnom a buszra, nem haromnegyed orat. :)
Igazabol csak egy dolog volt, amirol olvastam mar, hogy erdemes megnezni. Ez a Shanklin Chine. Hat nem voltam lenyugozve. Kepet nem is csinaltam. A botanikus kert messze sokkal szebb, es nagyobb raadasul ingyenes is. Ide majdnem 4£ volt a beugro. Azert eltoltottem ott vagy egy orat, tobbet csak akkor tudtam volna, ha egy padon ucsorogve olvasni kezdek. Egy tablan olvastam egyebkent, hogy a szigetnek kozel szubtropusi eghajlata van. Hat szerintem eleg messze van attol. 25 fok meg nem volt, miota itt vagyok. Vicces volt a kontraszt a helyiek meg koztem. A tengerpart Shanklinnal tenyleg jo, homokos, olyan igazi furdeni hivo. Szep napsuteses ido volt, sokan voltak lenn. Napozgattak egy szal furdoruhaban, egyesek csak leultek egy napagyra ruhastul. Mindenesetre hosszunadrag es pulcsi csak rajtam volt. Es nem azert volt az rajta, mert rosszul oltoztem. Nekem tenyleg kellett. :) Szoval vicces volt a sok furdorucis kozott tetotol talpig beoltozve setalni. A falu egyebkent nagyobb, mint Ventnor, es tobb az uzlet is, olcsobb is. A buszjegy viszont megdobja a kiadasokat annyira, hogy csak igen indokolt esetben erdemes atmenni vasarolni. Apropo vasarlas. elhataroztam, hogy a kiadasaimat igyekszem heti 20£-ban korlatozni. Nem lesz konnyu, de majd igyekszem. Olyanokkal egyutt ertendo a 20 £, hogy nemsokara nadragot kell vennem, mert leesik rolam, amit hoztam. A telefonkoltseg azonban nem esik ebbe bele, arra havi 20-maximum 30£-ot szanok. (Etkezes es szallas koltsegem nincs. Illetve minimalis, hiszen keksz nelkul nem birom. ;) )
A baloldali kozlekedest meg mindig nem szoktam meg. Lehet, hogy ez azert is van, mert itt (azon a szakaszon, ahol majdnem minden nap jarok) keskenyek az utak, es sokszor a kozepen kozlekednek.
Eddig meg nem lattam sem egy szep not, sem egy jokepu pasit. Ugy tunik az itt hianycikk. Vagy csak rosszfele jarok. Mindenestre erdekes.

Ma furcsa elmenyem volt. Mikor elindultam otthonrol, lattam, hogy szall valami feher. Nem tudtam, fust-e vagy kod, kicsit figyeltem, kiderult, kod. Hat mondom magamnak, meg jo, hogy nem 10 perccel korabban indultam el, mert ebbol zuhe lesz, es be kell csukni a tetoablakot, ami pont az agyam felett van. Szoval iszkiri vissza, ablak becsuk. Pulover elo, es irany a falu. Ahogy jottem, a kod is lejjebb ereszkedett. Neztem is, hogy ez most kod, vagy egy felho szall nagyon alacsonyan. Valoszinuleg ez utobbi lehetett, mert egy ora mulva mar nyoma sem volt es eso sem lett belole, es ujra szepen sut a nap. Szoval ezt megusztuk.

A szallodanak van egy egere. Miki (nem en neveztem el) minden este 10 korul jelenik meg a konyha kornyeken. Valoszinuleg talal is kajat, kulonben nem szokott volna oda. Tok edi. Kis barna egerke. Mindig egyedul van. Mondjuk az nem tul szimpi, hogy eger jar a konyhaba meg a kamraba, de nem igazan az en dolgom. Legfeljebb jol megnezem, mit eszek. :) A tulaj nem igazan tesz semmit Miki ellen. Sem egy csapda, sem mereg nincs.

Nincsenek megjegyzések: